O firmě

Akciová společnost GiTy poskytuje služby efektivní správy IT a komunikačního prostředí zákazníkům v podnikové sféře a státní správě. Zaměřuje se na komplexní dodávky řešení a služeb pro podnikové komunikační systémy, jako jsou technologie pro přenos dat, hlasu a obrazu, telekomunikační a satelitní služby a internetové připojení.

Kontaktujte nás Zavolejte nám
+420 545 129 111
 

Kariéra

Pro naši společnost GiTy, a.s. hledáme pracovníky na následující pozice:

Senior manažer pro klíčové zákazníky

Náplň práce:

  • Prodej produktů a služeb (aktivní vyhledávání a identifikace obchodních příležitostí u zákazníků)
  • Budování vztahů se svěřenými zákazníky
  • Akvizice nových zákazníků a související administrativa
  • Pomoc při plánování, vytváření a udržování vztahů se zákazníky
  • Plnění osobních cílů prodeje v rámci přiděleného portfolia zákazníků
  • Sledování činnosti konkurence u každého zákazníka
  • Příprava cenových nabídek
  • Zpracování objednávek
  • Reporting pro vedení společnosti

Požadujeme:

  • Prokazatelné prodejní zkušenosti v oboru IT, znalost nabízených produktů a služeb
  • Orientace na výkon – obchodní výsledky
  • Orientace na zákazníka
  • Iniciativa, kreativita, vysoké pracovní nasazení, loajalita, organizační schopnosti, komunikativnost, flexibilita, týmový duch, samostatnost, pečlivost
  • Prezentační dovednosti
  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Dobrá znalost anglického jazyka
  • Znalost práce na PC (MS Office)
  • Řidičský průkaz sk. B

Nabízíme:

  • Perspektivní práci a zázemí stabilní společnosti
  • Možnost seberealizace a profesního rozvoje
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Odborné zaškolení
  • Dobré platové ohodnocení dle dosažení výsledků

Místo pracoviště: Praha/Brno
Působnost: celá ČR
Nástup možný: ihned

Sales Asistent

Náplň práce:

  • Administrativní podpora obchodního oddělení – obchodní činnosti společnosti GiTy ČR a SR.

Klíčové pracovní činnosti:

  • Kompletní administrace obchodního oddělení.
  • Administrativní zpracování nabídek.
  • Zpracování podkladů pro reporting a základní analýza ekonomických ukazatelů
  • Monitoring a vymáhání pohledávek
  • Pomoc při plánování, vytváření a udržování vztahů se zákazníky.
  • Podpora seminářů, prezentací a konferencí
  • Organizování marketingových kampaní.

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání s maturitou a vyšší
  • Praxe alespoň 1 až 2 roky v podobně zaměřené IT společnosti (back office, admin. podpora recepce aj.).
  • Orientace na zákazníka.
  • Loajalita, vysoké pracovní nasazení, pečlivost, aktivní přístup, organizační schopnosti, komunikativnost, flexibilita, týmový duch, samostatnost.
  • Prezentační dovednosti a schopnost se učit stále nové věci.
  • Časová flexibilita, schopnost pracovat pod pevně stanovenými termíny.
  • Dobrá znalost anglického jazyka.
  • Dobrá znalost práce na PC (MS Office, zejména MS Word a Excel).
  • ŘP sk. B.
  • Znalost procesů veřejných zakázek výhodou.

Nabízíme:

  • Vysoce odpovědnou a zajímavou práci.
  • Zázemí moderní a stabilní společnosti.
  • Příjemné pracovní prostředí.
  • Možnost seberealizace a osobního rozvoje v dané oblasti.
  • Dobré platové ohodnocení. Perspektiva odborného a karierního růstu.

Místo pracoviště: Praha
Působnost: celá ČR
Nástup možný: ihned

Servisní technik slaboproudých zařízení

Náplň práce:

  • Komunikace se zákazníky.
  • Cestování i vícedenní cesty v rámci ČR.
  • Instalace a konfigurace nových zařízení.
  • Administrativa, reporting, školení a další vzdělávání.
  • Organizační schopnosti, spolehlivost při realizaci zakázek.
  • Osobní zodpovědnost za realizaci přidělených projektů.
  • Samostatné rozhodování a řízení přidělených projektů.

 Požadavky:

  • Vzdělání – ukončené středoškolské elektrotechnického směru, případně vyučen v oboru.
  • Osvědčení o odborné způsobilosti – vyhláška č. 50/1978 (min. § 6, lépe § 7 a vyšší).
  • Praxe v oboru servis a montáž bezpečnostních systémů podmínkou.
  • Dobré znalosti PC, AutoCAD Word, Excell.
  • Znalost anglický jazyk – základy technické angličtiny.
  • Znalost EZS, EPS, CCTV, ACS, výhodou Strukturovaná kabeláž.
  • Řidičské oprávnění skupiny B.
  • Trestní bezúhonnost.
  • Časová flexibilita
  • Revizní zkoušky výhodou.

 Nabízíme: 

  • Perspektivní zaměstnání v oboru bezpečnostních technologií.
  • Zázemí silné a stabilní společnosti.
  • Zaměstnanecké benefity.
  • Motivující platové ohodnocení závislé na odvedeném výkonu a dosažených výsledcích.
  • Zajímavou práci ve stabilním a dynamickém kolektivu.
  • Účast na školeních a odborných seminářích.
  • Mobilní telefon, notebook.

Místo výkonu práce: Praha, Brno, celá ČR
Typ pracovního poměru: HPP
Termín nástupu: možný ihned

 

V případě Vašeho zájmu o výběrové řízení na danou pozici nám zašlete strukturovaný profesní životopis na níže uvedený e-mail.
GiTy, a.s.
Dagmar Feňová – tel. 545129116
Email : dagmar.fenova@gity.eu

 

Mějte přehled o našich novinkách a akcích

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru